Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami:

 Tel: +48 600 486 097
e-mail: zakatekwierzbowy@gmail.com


Jaki jest minimalny okres pobytu?
Minimalny okres pobytu to dwie doby.

W których godzinach rozpoczyna i kończy się doba pobytowa?
Doba rozpoczyna się od godziny 16,00, kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.

Na ile osób maksymalnie jest apartament?
Apartament Wierzbowy Zakątek jest standardowo na 12 osób, istnieje jednak możliwość zakwaterowania dwóch dodatkowych osób na dostawkach.

Jaka jest minimalna liczba gości?
Apartament wynajmujemy na min. 4 osoby.

Czy apartament jest ogrzewany? 
Tak. 

Czy na miejscu jest dostępny parking?
Tak, cała posesja jest ogrodzona i monitorowana z dostępnymi bezpłatnie miejscami parkingowymi.

 Co jest na wyposażeniu kuchni? 
Kuchnia wyposażona jest w płytę indukcyjną, piekarnik, mikrofalówkę, czajnik, zmywarkę, dwie lodówki, expres do kawy oraz toster. 
Na miejscu znajdą Państwo również wszystkie naczynia, sztućce oraz garnki i patelnie.
 Na wyposażeniu również jest pralka, żelazko i deska do prasowania, suszarka do włosów. 

 Czy w apartamencie dostępne są ręczniki i pościele?
Tak, pościele i ręczniki są dostępne bez dodatkowych opłat. 

 Czy w trakcie pobytu w apartamencie będą również inni goście? 
Apartament wynajmujemy na wyłączność, nie łączymy gości. 

 Czy jest pobierana dodatkowa opłata za zużycie prądu, wody? 
Wszelkie opłaty są zawarte w cenie pobytu. 

 Czy na miejscu istnieje możliwość płatności kartą lub przelewem?
Preferujemy płatność gotówką.

 Czy jest możliwe otrzymanie faktury Vat za pobyt? 
Jesteśmy obiektem agroturystycznym, nie wystawiamy faktur Vat. 

 Czy w obiekcie jest akceptowany Bon Turystyczny? 
Nie akceptujemy bonów.  

 Czy w obiekcie jest możliwość wykupienia posiłków?
Niestety nie, jednak apartament jest przystosowany do przygotowywania posiłków, istnieje również możliwość zamówienia cateringu z zaprzyjaźnionej restauracji.

 Czy w apartamencie akceptowane są zwierzęta?
Niestety, nie akceptujemy zwierząt w apartamencie.